Læs venligst følgende information om returnering af varer.
Følgende trin hjælper med at sikre, at du får din refusion eller ombytning så hurtigt som muligt.
Udskiftning eller kredit
Hvis du ikke er tilfreds med nogle produkter, som du modtager fra os, bedes du give os besked så hurtigt som muligt, da vi muligvis kan erstatte produkterne for dig. I nogle tilfælde kan vi give en kredit i stedet for erstatning efter vores skøn.
Selvom vi stræber efter at levere vores produkter i top stand, er der nogle gange forhold uden for vores kontrol. I det usandsynlige tilfælde, at de produkter, du modtager, er defekte, eller en blisterpakning åbnes, eller i tilfælde af, at et produkt bliver returneret, fordi vi ved et uheld har sendt dig den forkerte vare, kan du enten anmode om en refusion eller ombytning af produktet ved at give os skriftlig besked. Send en e-mail til os på hello@monoyer.com eller kontakt os via de oplysninger, der henvises til på vores Kontakt os-side på vores websted.
Hvad skal du returnere til os
For at modtage en ombytning eller refusion skal du først returnere produktet til os i dets originale stand med mærkater med forseglinger stadig intakte (inklusive enhver Monoyer-emballage, men ekskl. udvendig leveringsemballage, der skal være uåbnet og umærket). Alle produkter, der returneres til os, vil blive grundigt vurderet af vores team, og efter bekræftelse af, at de opfylder betingelserne specificeret ovenfor, vil de blive refunderet fuldt ud.
Hvor Monoyer allerede har modtaget betaling, vil vi bestræbe os på at kreditere dit betalingskort med beløbet for tilbagebetalingen inden for 30 dage efter den dato, hvor du returnerer produkterne til os.
Udvekslinger
Hvis du har afgivet en ordre med den forkerte kontaktlinserecept, eller hvis din kontaktlinserecept er ændret, siden du afgav ordren hos os, accepterer vi ændringer, forudsat at produkterne ikke er udløbet, og de er i deres originale uåbnede emballage, som specificeret over. Eventuelle returporto/forsendelsesomkostninger er for din regning.
Produkter, der skal byttes, skal returneres til os inden for 21 dage efter den dato, hvor produkterne blev afsendt til dig. Inden du sender nogen produkter til os til ombytning, bedes du venligst sende os en e-mail på hello@monoyer.com eller kontakte os via de oplysninger, der henvises til på vores Kontakt os-side på vores websted og tydeligt angive årsagen til ombytningen.
Sørg for, at alle produkter er omhyggeligt pakket ind, før de returneres til os, for at sikre, at de ikke er beskadiget under transporten. Vores produkter skal pakkes i en passende forsendelsesæske eller postpose med bobleplast. Vi anbefaler IKKE, at du pakker vores produkter i en kuvert, og vi er ikke ansvarlige for eventuelle skader, der opstår under transporten.
Forsendelsesomkostninger ved returnering
Ved returnering af andet end beskadiget, udløbet eller forkert produkt skal du betale omkostningerne forbundet med at sende de returnerede produkter tilbage til os.
Hvis du har modtaget varer, der enten er udløbne, beskadigede, defekte eller er forkerte receptpligtige, skal du sende os en e-mail på hello@monoyer.com med et billede af de omtvistede produkter. Hvis vi mener, at Monoyer er skyld i, genererer vi en returlabel, som du kan bruge til at sende produkterne tilbage til os uden beregning for dig.
Tilbage til afsender (forkert adresse eller ej afhentet)
Hvis en pakke returneres til os på grund af forkert leveringsadresse eller andet, skal du kontakte os straks.
Hvis vi skal sende pakken igen, opkræver vi 100 DKK til dækning af håndteringsomkostningerne forbundet med genafsendelse af pakken. Hvis du beslutter dig for at få ordren refunderet, refunderer vi ordrebeløbet minus håndteringsgebyret på 100 DKK.