🔥  BRUG KODEN TEST29. SIDSTE 200 PRØVEPAKKER TIL 29KR  🔥

AFBRYDELSE/OPSIGELSE AF ABONNEMENT

AFBRYDELSE/OPSIGELSE AF ABONNEMENT

Denne politik regulerer processen med at annullere/opsige dit Monoyer-abonnement lavet på vores hjemmeside.

1. ANNULLERING/OPSIGELSE AF DIT ABONNEMENT EFTER KØB AF EN PRØVEPAKKE

Hver ny Monoyer-kunde er berettiget til at købe en prøvepakke indeholdende 20 stk. Monoyer daglige kontaktlinser. Ved køb af prøvepakken accepterer du, at du efter 14 dage fra købsdatoen vil blive opkrævet for hele abonnementspakken (60 kontaktlinser), medmindre du i mellemtiden opsiger/opsiger dit abonnement. Derefter vil den fulde abonnementspakke blive faktureret og sendt i henhold til den abonnementsfrekvens, du har valgt.

For at annullere/opsige dit abonnement på Monoyer Daily Lenses efter køb af en prøvepakke, skal du sende en e-mail til hello@monoyer.com med angivelse af dit kunde-id og abonnementsnummer, som fremgår af den e-mail, du modtog, da du afgav din ordre, samt at oplyse dit ønske om at få opsagt/opsagt abonnement. Når vi modtager din besked og sikrer, at den er sendt inden for 14 dage efter købs-/betalingsdatoen, opsiger vi dit abonnement, og vi vil ikke længere debitere dit kredit-/betalingskort, der blev brugt til købet. Vores team vil underrette dig via e-mail om opsigelse af dit abonnement.

I tilfælde af at der er gået 14 dage fra købs-/betalingsdatoen for testpakken og vi allerede har debiteret det kredit-/betalingskort du har brugt, henholdsvis vi har sendt og du har modtaget den fulde abonnementspakke, har du ret til at annuller dit abonnement på den ovenfor beskrevne måde, og hvis du kræver refusion for den første fulde abonnementspakke, bedes du returnere den modtagne abonnementspakke til Monoyer i overensstemmelse med bestemmelserne beskrevet i vores returpolitik.

2. ANNULLERING/OPSIGELSE AF DIT ABONNEMENT EFTER KØB AF EN HELT PAKKE

For at annullere/opsige dit Monoyer Daily Lenses-abonnement efter at have købt og startet et fuldt abonnement (uden at bestille en prøvepakke), skal du sende en e-mail til hello@monoyer.com med angivelse af dit kunde-id og abonnementsnummer, der fremgår af den e-mail, du modtog, da du placerede din ordre, samt at oplyse dit ønske om at opsige/opsige abonnementet. Når vi har modtaget din besked, opsiger vi dit abonnement og debiterer ikke længere dit kredit-/betalingskort, der blev brugt til købet. Vores team vil underrette dig via e-mail om opsigelse af dit abonnement.

I tilfælde af at vi har opkrævet dig for en efterfølgende abonnementsperiode, hvor du ikke ønsker at bruge Monoyer-tjenesten og produkterne, skal du være opmærksom på, at dit abonnement vil blive opsagt fra den næste periode, som du ikke har betalt for. og vi har ikke afsendt og leveret produkterne. Hvis du ikke ønsker at bruge de modtagne produkter i den aktuelle abonnementsperiode, har du ret til at kræve tilbagebetaling af den sidste betaling foretaget af dig for det fulde abonnement, i overensstemmelse med bestemmelserne beskrevet i vores returpolitik, inkl. at returnere den modtagne abonnementspakke for den aktuelle periode tilbage til Monoyer.3. OPSIGELSE AF ABONNEMENT EFTER PRØVEPERIODEN UDEN AT HAVE PRØVET LINSENE

Hvis du har bestilt en prøvepakke, men vælger at opsige dit abonnement før du har modtaget din pakke og før du har haft mulighed for at prøve Monoyer kontaktlinserne, bliver dit abonnement annulleret og beløbet for dit abonnement vil blive refunderet fuldt ud til dit kort. Send venligst en e-mail til hello@monoyer.com hvis du har spørgsmål til det.



Hvis du har yderligere spørgsmål om bestemte sager, så tøv ikke med at kontakte os på hello@monoyer.com